×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Levling

Postat av mumieN^ den 3 Februari 2016, 16:15
7 kommentarer · 692 träffar
Tjo är relativt ny på League och jag undrar vilken gamemode som är snabbast att levla i?

Jag har fastnat för att spela jungle i vanliga games den rollen passar mig då jag har egen frihet till att hjälpa lanes/power farma warda etc.

Spelar på euw då jag läst att dom flesta spelar där. Jag söker även hjälp av trevligt folk hur jag ska bli bättre på spelet och hur jag borde spela i vissa situationer.

Är för närvarande level 16 och en kompis sa något om runor kan jag börja köpa för mina IP-Points på level 20.

Skriva era ingamenamn såkan jag lägga till er ifall ni skulle vilja hjälpa mig att levla eller komma med lite tips, jag vill absolut inte ha hjälp av tryhard folk eller som gnäller vid snesteg såna möter man på soloQ hela tiden.

Jag är btw 24 skulle uppskatta om att få spela med folk som iaf är myndiga om man inte är mogen för sin ålder dvs. :)

MVH.
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..