×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Andra tjejer som streamar på twitch

Postat av låst konto 236157 den 9 Juli 2015, 22:19
8 kommentarer · 1 242 träffar
HEJ, det första jag vill säga är att, jag hade inte den blekaste aning om vad mitt användarnamn faktiskt var här på fragbite. Har stalkat mer än vad jag varit aktiv på mitt eget konto. Ska dock inte ljuga om att jag smålog åt mig själv när jag såg vad mitt nick var.

Nu till ämnet, jag har sett att streams har blivit mer och mer populärt senaste tiden. Men jag har inte kollat så väldigt mycket själv på det. Men det ser rätt så kul ut att streama, spela, snacka, läsa kommentarerna.

Vad krävs av mig får att få folk att upptäcka min stream och finna den rolig och underhållande?

Edit: Och nej, jag kommer inte nicka Adolfhitler när jag streamar, det blir givetvis mitt nickname jag har in game.

Länka gärna streams ni tycker är högklassiga, gärna gjorda av tjejer, så jag vet vad jag har att konkurrera med.
Uppdatering skriven 9 Juli 2015, 23:08
Länka gärna streams ni tycker är högklassiga, gärna gjorda av tjejer, så jag vet vad jag har att konkurrera med.
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..