×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-1

Account borttaget, drop hack.

Postat av aka pod den 16 Maj 2015, 16:13
18 kommentarer · 1 103 träffar
Hallå alla Fragers.

Det är så att mitt account har blivit perma bannat p.g.a att jag drop hackat som jag givetvis inte heller gjort.

Vi spelade ett normalt rankat jag och en kompis och vi upptäckte efter ca 35 minuter spelade att hela spelet laggade ihop, som det kan göra ibland på EUW i alla fall. Lagget höll i sig i ca 3 minuter tills alla kom tillbaka igen varav ALLA får texten "***** ***** Has unpaused the game" Vilket innehöll mitt namn. Detta var som grädde på moset också efter en baron fight när motståndarlaget skulle vinna, men p.g.a lagget inte kunde göra det. Vi vänder och vinner matchen. Jag och min kompis var sjukt förvånade och resterande 8 var stört förbannade varav, vad jag kan tänka mig, alla också tog print och skickade in till Riot. Två dagar efter, permaban.

Jag har såklart kontaktat Riot och försökt överklaga men jag får svaret att de inte kan se någon annan förklaring än att jag hackat.
Jag har spelat spelet sen det såg ut som skräp för 5(?) år sedan och tycker det är snuskigt kul, aldrig fuskat eller använt script och som man på min Match History kan se så finns det nog inga anledningar till att tro det heller (pendlar snabbt mellan Silver III & I med väldigt varierande matcher)

Vad fan ska jag göra? Har givetvis gjort ett nytt account redan eftersom de var schyssta nog att inte ge IP-ban, om de nu kan göra så. Men det är ju skapligt irriterande att tappa alla champions och ett account du spelat på i 5 år :/

Tack på förhunden

Mvh en irriterad javel.
Föregående tråd
Nästa tråd

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..