×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

League of Legends stabilt osv?

Postat av currykarry den 29 Oktober 2014, 16:03
3 kommentarer · 371 träffar
Har spelat lol 2011-2013 men efter det inte spelat något 2014 förrens igår
Installerade lol klienten på runt 15min tror jag väl eller mindre har 100/100 av Bahnhof med 2-5ms

spelar andra spel såsom Hon, dota2 , cs 1.6 , csgo och har på alla spelen låg latency..
Startar ett normal game på League of legends för att se hur allting förändrats och efter runt 15-16min in i gamet fastnar gubben men jag ser alla andra göra spells på mig trots detta står det "attemting to reconnect" som jag trycker på

Sammtidigt kan jag surfa etc och ingen annan verkade ha samma problem vad jag kunde se iallafall inte motståndarna som sprang runt och gjorde spells. Stängde sedan fönstret och då har man ju klienten i bakgrunden där det står en orange knapp "reconnect now" nehe då fungerar inte det utan då kraschar klienten


Har dom ännu inte fixat spelet?....... Känns som det är otroligt mycket AFK spelare flamers och dc's men bara ett fåtal i gamet som faktiskt dc:ar när det väl händer medans resten kan spela vidare

Vet att även iförrgår låg hela klienten nere den delen av hemsidan så man kunde inte tanka ner installern jag menar hur svårt kan det vara med all RP kidsen köper att underhålla skitspelet?

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..