×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Xbox hög MS

Postat av kvirre den 21 September 2015, 19:57
9 kommentarer · 2 901 träffar
Tjena grabbar och tjejer, jag har ett litet problem med mitt xbox. Det är nämligen så att jag har väldigt hög ms, trots 100/100 i uppkoppling.

Nu till problemet, självklart har jag BBB (Bredbandsbolaget) och dem är inte kända för att vara så duktiga vare sig på support eller med utförande av sin produkt. Jag har dock kommit fram till att mitt xbox verkar ta en väldigt skum väg till deras spelservrar. Troligtvis är jag connectad till deras server i England, men enligt ms så ser det ut som att jag går via seattle först där dem har den andra och sedan tillbaka till sverige, jag har varit i kontakt med microsoft om vad för server jag ska pinga, eller adress för övrigt.

Tror ni att "Jamal" som sitter i xbox supporten hade en aning, nej. Så jag vänder mig till mitt kära fragbite som jag har använt varje gång jag haft ett problem och det har då alltid löst sig.

OM jag har glömt att skriva med någon information så är det bara att ni kommenterar så ska ja hjälpa er som ni hjälper mig.

Tack på förhand /kvirre
Föregående tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..