×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Far Cry 4 fungerar inte

Postat av Pastapwr888 den 3 December 2014, 23:26
8 kommentarer · 2 190 träffar
Hejsan!

Jag behöver er hjälp med mitt Playstation 4/Far Cry 4. Jag köpte det i söndags och satte igång och började lira. Men när jag spelat ca en timme så stängdes spelet av och det stod "Datan för detta programmet är förstört, stäng programmet, ta ut skivan och sätt sedan i den igen". Sagt och gjort, men på exakt samma ställe kraschar det igen.

Jag tänkte direkt att det var skivan som det var fel på då jag aldrig upplevt detta tidigare på PS4. Jag åkte till elgiganten där jag köpte det och det var inga problem att få en ny skiva. Satte i skivan när jag var hemma men nu hann jag inte ens komma till menyn innan det brast. Har testat att radera spelet och installera om. Testat med och utan senaste uppdateringen, testat på en annan profil, testat utan internet, jag har även formaterat om hela PS4:at och då funkade spelet i en kvart sen kraschade det.

Därför undrar jag vad fan som är problemet? Jag har testat andra spel, alla fungerar, AC Unity som också är gjort av Ubisoft fungerar klockrent. Är det fel på mitt PS4? Hårddisken?

Tacksam för den hjälp jag kan få!
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..