×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

[XBOXONE] FIFA 15 - problem med spelarprofil

Postat av anderssooon den 1 November 2014, 17:04
0 kommentarer · 4 944 träffar
FIFA 15, buggarnas spel. Inte nog med det, jag har haft problem med att min spelarprofil inte har rätt tillstånd nu i ett par veckor. Jag möts alltså av texten "din spelarprofil har inte rätt tillstånd för att komma åt denna funktion" när jag försöker starta en FUT-match online, proffsklubbmatch eller vad som helst för typ av match som kräver internetanslutning. Jag är dock ansluten till EA-servrarna och kan köpa saker via butiken och köpa spelare för guldmynt. Jag sitter på ett nytt Xbox One med ett guld live-abonnemang.

Kontot är över 13 år, jag har inte ändrat några inställningar på själva Xboxkontot, jag har testat att starta om både spelet och konsolen ett hundratal gånger och har även dragit ur strömkabeln ex antal gånger (det är dem här tipsen jag fått från EA/Xbox support *suck*).

Någon lär haft samma problem och lyckats lösa det?

Tack på förhand!

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..