×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

HLTV's Ranking 2016

Postat av lukas =DDD den 25 Oktober 2016, 15:08
21 kommentarer · 956 träffar
Hej Fragbite!
Ang HLTV's Ranking 2016 skulle jag vilja dela med mig av några spekulationer som nedan följer...
Jag har fortroende för att spelare som shox och coldzera kommer hamna högt upp på listan. Till största del för hur mycket en enda spelare kan stå för. Dvs nyckelspelare som kan använda alla vapen, har någon typ av IGL erfarenhet, bra aim etc. "Allaround"

Annan tanke och inkld fråga. Tror ni att spelare som mer eller mindre "överraskat" under senaste tiden och visat framfötterna kommer hamna högt upp på listan. Tror ni att prestationen för spelaren måste varit bra under hela året eller att bedrifter under senaste tid blir på något sätt det "det senaste som setts", blir därför en större faktor?

Jag själv har på sistone fått en mycket större förtroende och högre anseende om Dennis "dennis" Edman. Tycker egentligen att hans enskilda presentationer varit bra men att han som spelare växt på senaste tiden. Satt igång med att ta upp AWP:en, börjat vara IGL etc.

Vet ju själv att HLTV's ranking i fleras ögon inte betyder ett skit och bara är strunt. Skriv varför, svar kommer användes i en analys :)

I helhet vad tror ni, berätta? :D

Sist men inte minst. Vem har för er en garanterad plats i topp 3/5?

HLTV's Ranking 2016

175 personer har röstat

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..