×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
3

Bristen på unika cs:go filmer

Postat av cranioom den 11 Februari 2016, 15:18
21 kommentarer · 1 192 träffar
Hej allesammans!

Bristen på bra och framförallt unika cs:go filmer är något som irriterat mig sedan början av cs:go.
Filmerna nuförtiden är oftast snyggt gjorda men det är fan i mig samma frags och effekter i alla filmer och jag blir så less.

Känner att det finns en enorm brist på variation och jag önskar att det fanns mer filmer från semi-eliten och randoms med frags ingen har sett. Som på 1.6 när folk gjorde härliga fraps filmer fyllda med Playnation frags mot halvkända semieliter eller randoms. Eller filmer som Doctors och pubmasters där fragsen knappt ens var det viktigaste utan de fokuserade på ett unikt koncept och galenskap.

Finns det folk där ute som känner som mig eller är jag en vilsen själ? Vad vet jag, det kanske finns massvis med filmer som bara aldrig når mig. Om så är fallet får ni super gärna länka dem här!


MVH Lirre

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..