×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Cs har förstört mig...

Postat av AerzieG den 24 November 2015, 12:21
25 kommentarer · 2 171 träffar
Tjenare alla på fragbite, tidigare i mitt liv var jag en riktig allätare när det kommer till spel. kunde spela allt. från gta till KOTOR men nu är jag helt förstörd, jag ser absolute inget syfte att spela spel utan mål Tex H1z1 dayz minecraft. kan inte heller spela storyspel tycker dem blir tråkiga och enformiga. har spelat 1 story spel sen fallout new vegas kom och det är fallout 4 av just den anledningen att jag verkligen alltid har gillat fallout.

dock kan jag tillägga att jag vart uttråkad i slutet av 4an och undrade "varför gör jag allt det här"

Så fort mina vänner vill supa till och spela mariokart tackar jag nej pågrund av dem ojämna balanseringen. jag hatar också COD och bf och andra fps som jag brukade älska förut. det enda spelet som jag tror kan bli nästan bra är Rainbow6 siege men det är ubisoft som gör det så dem kommer på ett sätt att förstöra det med.

Vad är det med counter strike som gör det så kul? varför kan inte andra spel nästan hitta samma magi?

känner mig inte ens som en gamer längre bara counterstrike spelare

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..