×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

CS:GO mjukare känsla efter update?

Postat av Limfa0 den 1 Augusti 2015, 19:27
15 kommentarer · 1 027 träffar
Tjena Fragbite! Jag uppdaterade till Windows 10 Pro idag och allt har känts som vanligt när det gäller prestandan, och ingeting går långsamt eller onödigt mjukt. Mouse acceleration är avstängt och alla settings som de brukar.

Dock märkte jag så fort jag kollade omkring med musen, att det kändes lite mjukare och lite mer smooth än vanligt. om jag snabbt vänder mig om och sen snabbt tillbaks, så känns det som om crosshairen glider lite i vändningen(som om den inte hann med att vända tillräckligt snabbt, typ). Det låter säkert jättekonstigt och ologiskt, och jag förstår ju själv att det inte kan bero på att "crosshairet inte hinner". Allt gick så snabbt och exakt tidigare, när jag körde windows 7.

Jag tror inte att detta just måste vara ett hinder på något vis, jag kommer antagligen att vänja mig om ett par timmar. Jag märker dock en tydlig skillnad och vill höra om ni andra känt någon liknande skillnad innan och efter att ni uppdaterade.

TL,DR: Känns allt precis som vanligt efter att ni uppdaterat till w10, eller märker ni en skillnad in-game?
Föregående tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..