×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

TSM vs Fnatic ? :D

Postat av SKrillex_Lover14 den 26 April 2015, 02:30
14 kommentarer · 1 262 träffar
Tjena grabbar och töser. Jag har varit ganska framgångsrik inom betting på hemsidan csgolounge.com på sista tiden och tänkte därför dela med mig utav mitt bet inför morgondagens finalmatch! Denna är då emellan TSM och Fnatic.

Efter många om och men så blev det ett low bet på TSM så dem redan har 1-0, de kommer från upperbracket och får därför en gratis win + 2 bans i början, och jag tvivlar på att dem kommer låta fnatic ta 3 kartor. I värsta fall blir det 3-2.

Här är en bild av mitt bet: http://gyazo.com/2fa2519fc8cc75e018f4f88c7730ecf0 .

Funderar även på att köra ett all-in från mitt smurfkonto och vinna lite enkla pengar. Denna tråden är inte gjord för att be er om predictions eller dylikt. Den är endast gjord då jag vill se hur många av er som tror att danskarna tar hem detta och firar med pölse och bärs.

Slutsats - Vilka tror ni vinner? ;) Skriv stats i kommentarerna ( 3-0 3-1 osv osv )! ;)

TSM vs Fnatic ? :D

114 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..