×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bygga dator

Postat av Hüüdfadern den 25 April 2015, 22:33
3 kommentarer · 391 träffar
Yo Fragbitare. En bud vill ha hjälp med att bygga ihop en dator, Men helt ärligt så kan jag inte så mycket längre, Då jag har haft min dator i några år nu och inget behövs uppgraderas så vet inte vad som är bra och inte bra längre.

Han loggade precis ut ur Skype men gissar på att han kommer lira, mestadels CS:GO - Och GTA vill han kunna spela, inget krav på högsta grafik osv. Det är dom ända spelen jag vet att han lirar, men han sitter med en Pavilion burk nu eller något liknande med 30fps i CS:GO, Vilket inte är acceptabelt.

Så kan någon bygga ihop en dator för 6500? Någonstans där. Det var vad han skrev (http://gyazo.com/cdbab6f42b6b45ceb6d452653c0dbdf4). Annars runt 7 kanske, det lär funka.

Inget monster, men någon spelbar dator lär gå att styra ihop. Tack på förhand grabbar.

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..