×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

CS:GO map download problem

Postat av pALLe37 den 26 Mars 2015, 21:40
0 kommentarer · 1 029 träffar
Tjenare alla freggabajtare, jag har ett problem som har gjort mig galen de senaste dagarna/veckorna.

Jag började spela cs igen efter ett break och tänkte köra på lite public servrar, brutalcs och så ni vet. När jag går in på en server och den ska börja ladda ner mapen(alltså maps jag inte har, t.ex aim_map eller likande) så slutar den helst plötsligt ladda ner, den börjar inte ens och i consolen står detta:

http://i.imgur.com/fTpu9CK.jpg

Jag har försökt googla detta problem, en del skriver att man ska sätta Internet explorer till standard webläsare, det har jag gjort men funkar endå inte.
Jag har ominstallerat cs och rensat cache. Problemet verkar också bara vara på min stationära dator, på min laptop fungerar det hur bra som helst.

Har provat detta i console men det funkar endå inte:
cl_allowdownload 1
cl_downloadfilter all

Det funkar ju att ladda ner en del maps från workshop men det är inte alltid dom finns där och är rätt version. Så jag skulle verkligen behöva hjälp med detta, vet inte vad jag ska göra för att få det att funka.

Tack på förhand // pALLe
Föregående tråd
Nästa tråd

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..