×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

CS:GO VAC "Issue"

Postat av Keffin! den 23 Oktober 2014, 04:01
11 kommentarer · 1 416 träffar
Tjenare Fragbite!

Eftersom detta forum är duktiga på Counter-Strike, så tar jag gärna råd från er gällande ett problem jag har med spelet. All hjälp uppskattas oerhört.

Blev under en MM-match utskickad från servern för att min dator "is havin an issue with VAC". Detta är ett känt problem som Steam själva har en lösning på, se länk; http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=3240945

Nu till mitt problem. Dessa "lösningar" löste ingenting för mig, då servrarna fortsätter att sparka ut mig efter kanske 20-30 min spelat på en match. Har följt guiden, uppdaterat cache, ominstallerat CS:GO (för säkerhets skull), använt olika konton o.s.v., men fortsätter att bli utsparkad. Eftersom jag kommer bli bannad i 7 dagar nästa gång jag blir utskickad på båda mina acc, så kommer jag hit i hopp om att någon kan ha haft samma problem, och kanske har en lösning på det. Slipper helst 7 dagars ban, då jag lirar CS:GO mycket.

Detta problem dök upp helt oprovocerat efter c:a 1800 timmar spelat på denna dator, så jag förstår inte grejjen.

Kommentarer om att jag skulle fuska undanbedes snällt. Alla tips uppskattas. : )

Tack på förhand.

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..