×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-8

Fuskar killen?

Postat av Sazze den 1 Oktober 2014, 20:56
7 kommentarer · 1 028 träffar
Tj0 bois, lirade ett game med några polare idag och deras topfrag (med 58 kills!) var visserligen supreme men han drog ett antal hess som inte ens ScreaM skulle sätta. han sprayar aldrig för den delen, utan bara one eller twotap oavsett distans. Iofs är jag bara DMG och tror det var första gången jag mötte en supreme så jag har ingen aning om ni som är i den ranken faktiskt är så bra, men vad tror ni?

Länk till demo: steam://rungame/730/76561202255233023/+csgo_download_match%20CSGO-z4Y5n-9B2nP-Se6TX-97msC-vycuB

Vid runda 18 tar han en ace med deagle och runda 25 och senare kör han igång på riktigt. Han drog en hess på mig när han var helt vit (ni vet den där animationen man gör, sätter handen framför ögonen). Däremot när han är i ett 1vs1-läge mot Sealmeister och står vid connector medan Seal är mot CT så chockar han som fan och missar hessen på typ två meters avstånd. Han sprayar inte ens för den delen, vilket jag tycker är fett konstigt. Aja, vad tror ni?

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..