×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

csgo mm, har blivit löjligt?

Postat av parcuz den 19 September 2014, 14:07
39 kommentarer · 2 650 träffar
bara jag som är så otroligt jävla less på idioter utan liv som sitter och fuskar sönder på matchmakingen? otroligt att det inte finns ett bättre anti cheat system i matchmaking som ändå är populärast i csgo scenen.

det är ju helt löjligt. sitter på ett lan och tryhardar som fan vunnit hur många som helst irad så fort man kommer upp i hög rank på mm möter man endast fuskare game efter game. och dom flesta bryr sig inte ens bara springer med sitt aimbot och wh, man reportar 100 gånger händer absolut ingenting.

antar att många här anser att jag alt vi bara är för dåliga men när man kollar demo så ser man ju att dom inte ens bryr sig.

min fråga, kommer valve göra någonting alls åt detta problem? eller kommer det fortsätta vara skit utan anticheat?

jag hatar faceit buggar alltid när man spelar där så det finns inte på kartan och playnation laddern är ju helt tom, vart kan man mer spela? har hört att esea är ganska uselt från vissa men har inte riktigt testat

några tips på vart man kan lira? eller går det bara inte?

39 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 39 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..