×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

fryslagg

Postat av edinarn den 3 September 2014, 01:13
4 kommentarer · 488 träffar
Tja! vet inte om detta finns sen tidigare i andra trådar men. Jag har en dator som är precis ett år gammal och jag har haft det problemet ända sen början av csgo. Mitt under en match kan jag få fryslagg som varar cirka en sekund eller två. det kvittar även om det är mitt under eller i början av en match för den kan även lagga till i slutet. jag börjar bli riktigt irriterad på det då det kan handla om att vinna eller förlora en match. Jag har testat att ominstallera, jag har testat att verifiera filerna och även kollat ifall om det är fel på drivrutiner. vad kan det vara för fel? är det de att CSGO int är balanserat eller är det något fel på min dator. har även märkt ibland att även windows kan sluta svara helt random, har även testat att installera andra versioner av windows men det är samma där att allt slutar att svara. är det någon här som har liknade fel?

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..