×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Session problem - Reddit bump

Postat av BCS|kAKAN den 21 Augusti 2014, 22:24
2 kommentarer · 535 träffar
Hejsan! Jag har skapat ännu en av dessa "Session is not available" trådar på reddit, hade hoppats på att lite folk kan votea upp detta så att vi förhoppningsvis kan få en ändring på detta otroligt irriterande problem inom en snar framtid. http://www.reddit.com/r/GlobalOffensive/comments/2e79j6/again_valve_session_is_no_longer_available/

Ifall detta bryter emot några regler så ber jag om ursäkt, det är dock ett stort problem och förstör för alla, både spelare och serverhosters. Vi köper och i vissa fall investerar vi även i spelet, då hoppas jag att alla är enade om att man vill ha ett fungerande spel.

Diskussionsunderlaget är problemet "The session is not available" problemet, samt ett hopp om en hjälpande hand till att göra problemet känt(ännu en gång) på reddit där vi sedan tidigare vet att Valve-DEV hänger.

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..