×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

FPS DROP CSGO

Postat av ponka den 23 Juli 2014, 15:50
12 kommentarer · 1 435 träffar
Som tråden lyder.. Nu vet inte jag om jag får göra en tråd såhär för de finns antagligen massor om fps drop, men har inte hittat nåt som har hjälpt mig någonstans så jag gör en tråd och vänder mig till er. :)

Min förra skärm.. Det var en 60hz skärm 23tum LED. När jag hade den skärmen så hade jag ca 200-400 fps konstant i cs go.

Sen så gick den skärmen sönder, så jag beställde en ny skärm som jag har haft i några dagar nu, Det är en Acer 144hz 24tum gaming skärm vill säga, så 144hz är på och har fixat nya launch options. Men jag laggar i cs,

När jag säger att jag laggar så är det när jag springer vanligt (när jag lever) så har jag 50-130fps ca,

Och såfort någon skjuter mig så jag dör går fpsen upp till 350 direkt och då laggar det inget, sen är det ny runda och då har jag låg fps..

Aldrig varit med om liknande så vet inte hur jag ska göra för att få det fixat, provat byta config x antal gånger och har to.m ominstallerat csgo.


Tror jag fick med mig allt som jag ville säga, Uppskattar allt som man kan göra för att få problemet löst.


Ps. Min CPU andvändning ligger på 3-5% hela tiden så det är inte att datorn är varm eller liknande, och det är bra grejer som är insatta i datorn.

Tack på förhand! :)

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..