×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

Söker finansiering till 1.6 projekt

Postat av BigBUDDY204 den 21 November 2017, 18:18
5 kommentarer · 569 träffar
Ja ja 1.6 är dött alla vet det men det finns fortfarande de som lirar det konstant.
I öst staterna är 1.6 mycket mer aktivt och nya projekt ploppar upp lite då och då.
Det är där jag har hängt för att lira 1.6 gathers för det är fortfarande aktivt där utan massa vänte tider och de har automatisk match system.

Här ser man en liten grupp som fortfarande lirar klassik pcw mellan varandra med teamspeak och saker, manuell poäng räkning med mera, gammalt.

Ni som har lirat hos mig tidigare under insanegaming och n3xt servrarna som jag ordnade auto gather/mix åt minns mig säkert. Så fort jag inte tyckte om deras ändringar och deras smutsiga sätt att utnyttja mig lämnade jag de och servrarna blev tomma.
Jag märkte att det fanns intresse inte stor men det blev matcher ändå. Jag ville framåt och utveckla allt så man slapp de där väntetider, vänta i servern på folk osv, ha det tråkigt. Göra det bästa av den sista tiden som 1.6 generationen har. Göra nåt mer intressant nåt som skulle väcka fleras intresse.
Men det gick inte pga deras sätt att bete sig mot mig och att de saknar kunskapen/erfarenhet.

Jag som är aktiv 1.6 spelare ser ingen bra svensk community. De som finns är ett skämt.
PlayStar och deras admins bannar exakt som de vill. 32 sjuka slots. Publik.
InsaneGaming lite snällare men det vet e jvad de gör... 32 sjuka slots. Publik.

Nu har jag lirat massor av gathers på andra öst servers och jag är inte riktigt nöjd visst de får 8/10 av mig men...
De saknar fortfarande nånting extra...

Nu har jag snackat med en av deras webb ansvarig och önskade mig att jag kunde hoppa in och styla om deras sida, göra nånting annorlunda, nånting mer extra.
Om jag har tur så kommer de släppa in mig och jag gör om deras sida men...

Jag tänkte varför inte testa en sista gång, en svensk 1.6 gather/mix/match/5x5 community?
Om intresse finns så kanske jag skippar samarbete med de och startar här, för skandinaviska spelare?
Det mesta är färdigt, bara lite fin slipning och justeringar kvar.

Problemet är att jag pallar ej och har inte råd att finansiera en billig server ens, kostar 250:- i månaden men de pengarna betalar jag hellre till inkasso som jagar mig, ja ni förstår.

Om intresse finns så söker jag gärna någon som kan finansiera själva 1.6 server hos swedishhost.
Hör gärna av dig så fort du kan om du är intresserad.

Här kan ni se snabb exempel (beta) Ej 100% färdigt men på ett ungefär så kommer färdiga produkten att se ut.

https://youtu.be/mcpwQx9bXgI

- Auto join system.
- Gather system.
- CS GO ranker till 1.6
- Forum.
- Top denna vecka.
- Top (allas stats)
- Lite annat skit.

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..