×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
16

Fragbites inofficiella julserver 2016

Postat av Hobbyproffs den 7 Oktober 2016, 15:21
41 kommentarer · 2 491 träffar
Hej alla frabitevänner!

Jag tänkte ta tag i det i år och se till att vi har en trevlig 1.6 server att spela på nu över julen. Jag har hyrt en toppklassig server som är baserad i tyskland men jag har testat den och tycker själv att den fungerar mycket bra. Jag har tänk en så minimal "setup" som möjligt men med så mycket nostalgi och julkänsla som det går.

Jag använder mig utav basic amxmodx och enstaka utility plugins, ingenting mer, just för att det ska fortsätta kännas som att man spelar riktiga CS 1.6. Mapsen är helt och hållet influerade av julen och vintern och ni ska få en nuvarande lista senare.

Jag har tänkt att det kommer vara ett event utav det hela med pris i slutet innan servern läggs ned. Priset är oklart men vinnarna kommer bestå av det som toppar /top5-listan helt enkelt. Eventet sätter förmodligen igång närmare slutet av oktober.

Nu kommer jag att öppna servern för alla att testa och se vad ni tycker är bra och vad ni tycker är dåligt. Jag har endast testat nuvarande banorna minimalt och kommer byta ut dessa utefter vilka jag märker som är populära. Servern har även en redirect vilket betyder att ni inte behöver sitta och vänta en massa tid för att ladda ned alla banor.

Vi har även skapat en hemsida i form av ett forumboard där vi kommer lägga ut ytterliggare information om servern, eventet m.m. och så har vi även skapat en discordkanal för de som vill tjöta med varandra.

IP: fbjulserver.clanservers.com:27015 (108.61.210.47:27015) Öppen 24/7 men kan ske restarts vid uppdateringar då och då.
Discord: https://discord.gg/tJfWQtK Kontakta oss om ni vill ha ett eget rum
Hemsida: http://fbjulserver.clanservers.com/site/index.php

Maplist *
zp_winter_trains
xmas_nipperhouse
xmas_lodge
xmas_crazytank
x-mas_tree
de_winternuke
de_westwood_bigxmas
de_inferno_winter
de_gavlebocken_v1
de_dust2_christmas2
de_christmas_tree
cs_xmas_house
cs_whiteXmas
cs_tomte2
cs_snowflake
aim_xmas_2008

Som sagt så kommer denna mapcycle bytas ut och förbättras utefter kritiken ni ger. Gör gärna trådar på vårt forum där ni nämner maps som bör tas bort och även nya vi bör ta in.

Läste ni såhär långt så förtjänar ni en rejäl POTATIS!

Mvh Hobbyproffs
Föregående tråd

41 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 41 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..