×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-27

BrutalCS bannar mig för mina åsikter

Postat av heavypeder den 25 April 2015, 22:50
114 kommentarer · 3 257 träffar
Hej! jag har gått under namner "fakk SD" fakk för att man för inte använda svordomar på brutalCS servrar..

jag bytte till det namnet efter att jag tyvärr upptäckt väldigt mycket rasistiska åsikter i chatten och även olika namn som stöttat SD.. Så efter ett tag bestämde jag mig för att lugnt och sakligt försöka diskutera lite vett i rassarna som stödjer SD.. Det möttes med stort motstånd och väldigt rasistiska och nazistiska tilltal, utdelades någon varning till dom? NEJ, jag däremot som bara försökt få dom att förstå att deras åsikter är helt verklighetsfrånvändande och fel tilldelades varningar och till slut en BAN..

vad ska jag anta efter detta? att brutalCS aktivt stödjer rasistiska Sverigedemokraterna? tyvärr ser det ut så.. Så en varning till er som inte vill möta rasistiska spelare håll er borta därifrån!

114 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 114 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..