×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

Är alla 1.6 pub servrar styrda av nazis?

Postat av skutt kanin den 17 Mars 2015, 20:07
18 kommentarer · 1 721 träffar
Dom senaste dagarna har jag försökt spela på några "bra" 1.6 servrar som är svenska. Dessa servrar är servrar som GoaGubbar och Helmers-klan.

Det enda problemet jag har med detta är att SERVRARNA SUGER, jag klagar inte på ping, host eller reg. Det är admins, jag blev kickad för jag inte hade ett bra nick utan varning. Jag hette inget som typ "kukfitta123" utan jag hette typ "hogrorore".

Efter bannen på 5 min var slut gick jag in igen med nytt namn "GG liljan bannade mig". Direkt som jag connectade hörde jag hans ilande röst säga "Vad håller du på med nicket, ändra till något vettigt namn." och jag som plötsligt fick panik och bytte kvickt till "vettigt" eftersom jag var rädd att bli bannad igen. Det var tydligen inte heller acceptabelt, då bytte jag snabbt till "coolingen" och då hade dom nog. Jag fick bann på 24h och blev sur i en dag.

Idag så gick jag in på "Helmers-klan.se" där jag ba chillade, hade kul ett tag, spelade på med en polare. Det var finfint. MEN SEN HÄNDE DET. MR "[Helmers] PK!"

Hans skånska röst skar i mina ögon, dock så har jag inget emot skåningar, bara honom.
Men jag ignorerade det och fortsatte spela, jag såg "inge bunnyhopp eller rysshopp" regeln och tänkte, ok, gör inte det då. Därefter vann jag en runda och bara hoppade runt lite medans tiden mellan freezetime och då man vinner rundan tog slut.

Då hör jag det igen
MR. [Helmers] PK! en admin med sådan make har jag aldrig skådat förut. Han sa direkt med sin breda skånska röst "hoppar ni så blir det väck med er på direkten. Sprollar om rundan har slutat eller inte." Detta gjorde mig FLY FÖRBANNAD och ville få mig att äta sand.

Detta är saker som får mig att förstå varför 1.6 är så dött just nu. Finns inga pubs med bra community eller admins. Fattar noll. wtf hände, har det alltid varit såhär?

btw, min polare blev därefter bannad av PK! för att han bytte namn från "Klagarn 420" till "fyrahundratjugio" och därefter till "Patrick swayzeee" -.-

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..