×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Playzeek @ bannad!

Postat av zap95 den 19 April 2011, 04:00
100 kommentarer · 513 träffar
Hejsan Fragbite!


För runt 2 år sedan reggade jag mig på sidan playzeek.com, eller som den kallades då, spelarenan.se, för att spela CS 1.6.
Jag tog det inte seriöst som jag gör idag och började därför spela oseriöst och tyckte att det var fantastiskt kul att dra på lite wh och fuska osv. Efter ett tag blev jag bannad för WH och jag orkade ju inte vänta på att bannen skulle gå ut så istället gjorde jag ett nytt account på en helt ny IP-adress och med en helt ny MAC-adress.


När jag gör ett nytt account så tar det 1 dag eller något så blir jag bannad direkt för "Double Account To Cheater". Jag har nu förstått att bannen inte bara har med min IP att göra utan att det är något i datorn som är kopplat till deras Anti-Cheat som dom kallar VoiPlay. Någon som har något förslag vad det kan vara för bann? Det är just MIN dator som är bannad och det funkar bra att spela på andra datorer med samma IP.


Det måste ju finnas något ID av något slag som deras program hittar direkt och säger att de ska banna mig.


Någon som har ett förslag på vad det kan vara för bann och hur man kanske skulle kunna lösa det?


(Jag är inte längre en fuskare och är seriös med 1.6, skulle inte ens kunna tänka mig att fuska ser inget nöje i det! Har mognat till hehe.)


Uppskattar alla förslag, tips eller idéer! Tack på förhand.


Mvh MuskelMorfar
Föregående tråd

100 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 100 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..