×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hände mig något vidrigt!

Postat av MODSKI den 11 Januari 2008, 00:43
53 kommentarer · 254 träffar
Hej Fragbite

Måste få dela med mig av något grymt äckligt som hände mig förra lördagen, har inte orkat skriva någon FB tråd av det hela, pga av att jag haft mkt annat att göra istället.

Fragbite är inte lika viktigt för mig längre, som det en gång i tiden var, jag har alltid älskat er grabbar och det vet ni, ni kommer alltid vara en del av mitt hjärta, mitt liv, min familj.

men nog om det!

Det var iaf såhär att jag var på krogen, och väl inne på krogen så träffade jag en tjejkompis som jag träffat många gånger förut, och vi har väll strulat lite och sådär förr.

men iaf, väl utanför krogen när den stängde, så hade vi flörtat en hel del under kvällen osv, och det blev så att jag följde med henne hem.

Väl inne på hennes rum så började vi kåta upp oss rejält
(ni äldre grabbar förstår)

Och så hamnade vi i sängen och hon hamnade uppe på mig, hon hade fortfarande kläder på, inget sex alltså.
Vi kysstes ju osv, och helt plötsligt märker jag hur hon hulkar till.

jag skulle precis vända bort huvudet, då den satans helvetes jävla idiotjäveln spyr mig i ansiktet, på sidan av huvudet, alltså på kinden så det rann över munnen och nacken.

Fyfan säger jag bara, jag slängde av henne åt sidan och reste mig i panik. rörde inte en min och gick fort som fan till toaletten och stoppade hela ansiktet under kranen.

Nog om jag var full, men fyHELVETE säger jag bara.
Blev så otroligt förbannad inombords, ville bara springa in i rummet igen och banka henne gul och blå, sparka in hennes söta lilla ansikte som var anledningen till att jag hade spyor över mitt nyrakade ansikte.

helvete säger jag bara..
Det var något av det sjukaste jag vart med om när det gäller sex osv.

Har ni vart med om något likande? skulle vara sjukt roligt att höra från er isåfall..

Ni är min familj fragbite, glöm aldrig det.
Jag kommer alltid älska er alla, även dom som inte känner likadant.
Föregående tråd
Nästa tråd

53 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 53 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..