×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

Får dom göra såhär? ska Macke ringa åklagarN?

Postat av Baggen2121 den 19 Maj 2017, 20:57
14 kommentarer · 802 träffar
Hejhej!

Jag har ett mobilabonnemang, inte vilket som helst. Det kostar 69kr månaden och då har jag OÄNDLIG surf. Alltså har jag en pott på 69kr att ringa och sms för, vilket räcker gott och väl. Vem smsar 2017 lixxom? För ett exempel när vi flyttat använde jag mobilen som router då jag har 4g, surfade för 85 gigabyte den månaden för 69 kr xD

Så till problemet, detta abonnemang tecknades 2009.2010 isch därför det är så sjukt bra med surfen. Har en CS polare som jobbar på tre, som sagt till mig att aldrig byta abonnemanget, han har själv 3 stycken av dessa abonnemangen. Fick nu den 15e maj ett meddelande från tre som lyder följande: " Hej!. Från och med 12 juni 2017 kommer tjänster 3Mobilsurf att begränsas till att inkludera 20 Gb data per månad. Tjänsten är fortsatt kostnadsfri. skulle du vilja ändra abonnemang kontakta bla bla bla. Minns tydligt att min föredetta CS polare som jobbade på tre sa att dom INTE fick stänga av eller begränsa mitt abonnemang, har tyvärr inte fortsatt kontakt med honom idag.

Så till frågan, får dom göra såhär? Har jag någon rätt att neka dom att begränsa mitt abonnemang. Jag får ju då inte det jag en gång tecknade. Tycker även det är konstigt att jag fick ett sms med såhär kort varsel, en månad kvar liksom.

Tack <3

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..