×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tyska 3 - Kursprov, behöver er hjälp.

Postat av luppen15 den 23 April 2017, 09:51
0 kommentarer · 273 träffar
Hej!

Jag har varit sjuk en lägre period (4,5 månader) och har missat hemskt mycket i kursen tyska 3. Jag har relativt bra betyg i de andra kurserna och tar studenten nu till våren. Jag fick en möjlighet av min lärare att göra kursprovet nu i trean istället för i ettan men minns inte så värst mycket. Har studerat en del och kommer hårdplugga fram till provet (som är om 1,5 veckor).

Jag undrar: Är det någon som har gjort provet och kan hjälpa mig med vad som kom? Är det någon som kan berätta vad skrivdelen handlade om?

Jag kommer inte att komma in på universitetet om jag inte får E i kursen. Jag behöver alltså bara godkänt. Jag kan lite tyska, men inte så värst mycket..

Jag är frisk från sjukdom och hade verkligen uppskattat att börja på universitet (har sökt programmering) och vill verkligen klara detta.

Någon ödmjuk själ: Hjälp mig!

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..