×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-2

Skoldator, stickprov.

Postat av boo5t den 21 Mars 2017, 22:04
18 kommentarer · 1 253 träffar
Tjenare fragbite! Det är nämligen så att vi har nu fått skolsdatorer klart som fan man blir lite sugen att skaffa spel o skit, laddade ned cs och lite annat.

Dock så nämnde IT gubben att dom skulle ta flera s.k stickprov och även nu om jag tar bort spelen och försöker rensa datorn så kan dom förmodligen återställa skiten.

Som jag har förstått så skickad det loggs till IT gubben där dom kollar vad vi gör, vilka program som laddas ned och vilka program som körs ect.

Hittade förövrigt en mapp kallad "Elver" när jag försöker ta mig in på mappen blir ankomsten nekad antar att det är där dom tar logs?

Är det en bra idé att skaffa en extern HDD eller en USB där jag har spelen eller är det lika stor chans dom hittar åt programmen?

Aja tack för ni läst och jag ursäktar att texten är rörig är trött som fan. Ska försöka forska vidare vid elev mappen.
Föregående tråd
Nästa tråd

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..