×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sälja kostymer/skjortor eller skräddare?

Postat av krippafofan den 1 Juli 2016, 22:53
8 kommentarer · 649 träffar
Helloo!

Jag har en riktigt schysst kostym från Tiger som jag köpte för typ 5.000:- till studenten (1 årsedan). Har även en edmund blazer från Oscar Jacobsson (3,500:-) som jag också köpte i samma veva. Har även en del skjortor som är typ 1år gamla från olika designer märken, typ hugo boss m.m som kostade mig skjortan (hehe)..

Jag har gått ner en del i vikt sedan jag köpte kläderna, typ -13kg vilket har resulterat i att allt är ett par storlekar för stort. Är detta något som en skräddare kan fixa eller är det bara att försöka få det sålt? Jag har nämligen hittat en köpare, men en kollega rekommenderade att gå till en skräddare. Kläderna är i riktigt bra skick, inga kläder som jag använt mer än 5-10 gånger. Lönar det sig att gå till en skräddare och få det fixat? Är det ens möjligt? Vad tror ni en nota går på för sisådär 8 plagg som ska ner i storlek?

Vad tycker ni?

MVH
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..