×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Nita en som ´´mobbar´´ / retar?

Postat av Studsmatta_Xx den 31 Maj 2016, 22:18
55 kommentarer · 1 558 träffar
Hej!

Vill bara säga innan jag börjar skriva att jag är dålig skrivare och får upp allt i huvet och vill bara få ut det direkt men aja skriv en kommentar om ni inte förstod något!

vi kallar den dryga pajasen för ´´Mats´´ jag går i 8an just nu. Är 15 år och min klass är jävligt stökig dem flesta killarna är i en ´´grupp´´ jag är med i denna ´´grupp´´ Mats är en dryg jävel som går på dem som inte har Nitat han och dem han inte har ´´respekt´´ för. Självklart är det nåt han vill mig! Han ska alltid hålla på och va allmänt dryg t.ex kan han Rå dissa mig framför hela klassen... han är en feg jävel kan va hur schyst som helst när bara jag och mats är men sen när dem andra kommer ska han leka nåt och börja dissa mig! Vet inte om jag ska nita han bara för det och sen skrika till han HÅLL INTE PÅ MED MIG! känns som att alla mina ´´polare´´ kommer dissa skiten ur mig... Är det värt att bara nita han och sen får han respekt för mig eller ska jag ta skiten? Förmodligen kommer ni säga nu att jag inte ska va med dem ´´kompisarna´´ det är lugnt ska inte va med dem efter grundskolan :D

55 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 55 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..