×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

Vad ska jag göra?

Postat av freddan93 den 27 Maj 2016, 14:32
5 kommentarer · 631 träffar
Har skrivit med en tjej några månader, pratat mycket osv och fått intresse för varan, jag har öppnat mig och släppt in henne men hon bor ganska långt bort och hon har 2 familjer och hennes mamma har varit inne på sjukhus för hon har hjärtproblem så hon har inte hunnit träffas ännu men hon säger att hon vill osv, men enligt mig känns det som skit snack, har man pratar 6 månader och inte hunnit under den tiden börjar man tveka, nu på senaste har vi tjafsat mycket och igår skrev hon "ska vara ärlig har träffat en kille och han verkar bra för mig" dom har känt varan en vecka och träffats en gång så ska jag skriva till henne typ dra åt helvete eller vad ska jag göra lixom? grejen är den, hon har hunnit träffa honom och dom har skrivit en vecka ungefär men inte "hunnit" träffa mig

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..