×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-16

barn med svarta ögon kom hem till mig

Postat av Kenza den 28 April 2016, 00:49
26 kommentarer · 6 566 träffar
något heeelt sjukt hände nyss, sitter och skakar och har fetaste adrenalinrushen.

hade precis vunnit en tät 16-14 match på faceit så tänkte gå ut och ta en vinnarcigg och börja tänka på morgondagen. när jag kommit halvvägs på ciggen ser jag två barn på typ 10barre gå själva på vägen, tycker de e fett weird eftersom klockan är 23:45 en onsdag, iallafall så röker jag klart ciggen, går in och börjar borsta tänderna.

När jag e klar och kommer ut från badrummet kommer min katt fram till mig med helt tjock svans och börjar gå runt mina ben tycker de är lite konstig, hon aldrig kommer fram till mig eftersom jag aldrig brytt mig om henne. Går in på mitt rum och hämtar en tallrik och ska bära ut den i köket, katten följer fortfarande efter och sätter sig vid ytterdörren typ som om hon ville gå ut. Eftersom de är en innekatt och vi bor i en lägenhet så tycker jag fortfarande hon beter sig konstigt och jag vet inte varför men jag går och tittar ut genom titthålet.

Där står dom jävla barnen precis utanför dörren, hand i hand. En flicka på typ 12 och en kille som av längden att döma va ett par år yngre. Tjejen har ganska lång blond lugg som nästan går över ögonen, en svart läderjacka, en röd hoodie och svarta leggings, killen är kortklippt, har en svart NY keps, vinterjacka och mörkblåa jens, gissningsvis av lite billigare märke.

- Får vi låna din telefon? säger tjejen utan att röra på sig. De hörs jättetydligt, typ som om de inte fanns en dörr mellan oss.

katten springer iväg med ett krafs i golvet, första tanken är "dom vill döda mig" vet inte varför med de kändes som de. jag bor på högsta våningen och förstår inte varför dom kommit till mig? jag står still i säkert 10sekunder, då tittar båda två rätt in i titthålet och jag ser deras ögon, dom är heelt svarta, asså inte bara pupillerna utan de är helt svart, ingen ögonvita finns. Så säger killen.

- Våra föräldrar är nog oroliga, får vi ringa och be dom komma och hämta oss?
Jag står fortfarande helt still men tar ett steg tillbaka och börjar gå så tyst jag kan till mitt rum. Sätter mig på sängen och skakar, är helt livrädd och fattar ingenting. Sitter i typ 20min innan jag vågar smyga mig tillbaka till dörren och kika ifall dom är kvar. De är dom inte, andas ut och går ut och tar en till cigg för att lugna mig och försöka förstå vad som hänt. När jag står och röker så ser jag dom gå där nere på vägen i bort från mitt lägenhetshus.

Jag är 100% säker på att de hände på riktigt, jag tar inga droger så de va inga hallucinationer och har bara varit vaken 14 timmar. Så vafan hände? kommer dom komma tillbaka och döda mig? är helt livrädd kommer inte kunna somna på flera timmar, har en hemsk känsla över hela situationen.

26 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 26 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..