×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Installera Seedbox!

Postat av trezz- den 5 Februari 2016, 12:14
3 kommentarer · 365 träffar
Halloj!

Har installerat rutorrent på min Linux Debian 7 server och funkade innan men nu blir varje torrent en röd pil och det händer nada, någon som är kunnig som kan hjälpa till mot ett eget gratis konto på boxen?=) ( 1 Gbps )

Har avinstallerat och installerat igen o hållt på men listan på torrents är kvar när jag installerat det igen så det verkar skumt, har nog skruvat till de rejält vet att man behöver installera vissa grejjor innan för att de ska funka men det gjorde jag och första torrenten funkade sen använde jag den inte på ett par dar och installerade om för att lägga till fler konton och nu funkar det inte, står inget felmeddelande i loggen heller bara en röd pil brevid torrenten. :-S

Är du riktigt snäll kan du kanske även få root till servern med tanke på att jag har 4 stycken till precis likadana med egna IP-adresser. =) ( 3.20 GHz Intel Core i5, 4 GB RAM )

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..