×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

Visual Snow

Postat av Prison mike den 29 November 2015, 22:07
8 kommentarer · 674 träffar
Tjena Fragbite, satt o lirade cess med en polare när han plötsligt frågade om väggen liksom flimmrade när man kollar på den. Svårt o förklara men här är en bild som beskriver det ungefär https://en.wikipedia.org/wiki/Visual_snow#/media/File:Red-blue-noise.gif

iaf så såg jag det också och det är någonting jag aldrig tänkt på förut. Vi frågade då andra kompisar och nästan alla som spelar hade det problemet också men ingen av dem som inte spelar. Vi började google och hittade någonting som heter Visual snow. Det är problemet vi har och nu när jag börjar tänka på det så stör det mig bara mer och mer. EFter att ha spelet typ hela dagen igår så fick jag lite panikänsla på kvällen då det var helt brutalt, det flimmrade som in i helvete och kunde se hur väggen började röra på sig.
Gick då och la mig och vaknade idag och kan fan inte sluta tänka på det, det är så sjukt irriterande och vettefan vad jag ska ta mig till. Somsagt så är det här något jag aldrig tänkt på förut tills igår då min polare sa det.
Frågan är iaf om ni fragbite har samma/liknande problem och vad fan ska man göra för att förhindra/bota det?

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..