×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Linux kunnig - Titta hit (Jobb)

Postat av trezz- den 2 Augusti 2015, 19:13
11 kommentarer · 788 träffar
Hallå i stugan!

Har tänkt att starta ett webbhotell och söker därför någon som är kunnig inom linux då jag har 3 st dedikerade servrar med linux på 1 Gbit/s lina och två stycken 1 Gbit/s nät som finns tillgängliga vid behov.

Kommer att köpa cPanel istället för att lägga mängder med pengar på ett eget system, vet dock inte vad som krävs i webb-väg om vad som krävs för egen sida att ha cPanel på, antar eller snarare hoppas det räcker med enkel html/css som sedan har "login" till cPanel.

Är du kunnig inom linux och har lust att dra upp mail-server, ftp & databaser så hör av dig, detta projektet kommer givetvis dra in pengar åtminstonde endel då jag själv kommer marknadsföra detta till döden för att få så stor omsättning möjligt!

Har tänkt att ge ut 2GB gratis FTP och 1 mail-konto och givetvis vara väldigt väldigt billig när det gäller köpbara alternativ!

Funderar även på att vara en VPN-host och ge ut gratis VPN-konto med 1 Mbit/s för folk som bara behöver surfa med det för att kunna komma in på blockerade sajter eller 10 Mbit/s med begränsad trafik och för kunder som köper 100 Mbit/s med obegränsad trafik, skulle som sagt kunna ha ftp & mail på ett nät och VPN-hosten på ett
annat nät.

Skriv gärna ett PM till mig med någonstans att kontakta dig på!

Mvh

För att skapa diskussion, vilken tjänst tycker du levererar bäst Webbhotell & VPN som är GRATIS?
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..