×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-1

cs och vänner problem

Postat av Forthewin den 7 Juli 2015, 18:22
43 kommentarer · 1 016 träffar
Hej!
Nu är det så att jag skulle behöva råd av er vad jag ska göra. Det är nämligen så att jag lirar i ett cs lag och har ett sommarjobb. På det viset så förstår ni ju att det inte finns så mycket annat fritid till kompisar osv. Detta har resulterat att mina "kompisar" tycker att jag är en dålig kompis för jag bara sitter framför dator och så. De tycker också jag ska skaffa ett liv och börja göra något vettigt med mitt liv (Jag är 17 år) . Sen mina s.k. kompisar enda intresse är att supa, och jag har en deal med mina föräldrar att om jag inte dricker alkohol förrän jag är 18 år så får jag 10 000 kr eller körkortet. vilket är en ganska bra deal tycker jag eftersom jag inte ser något behov av alkohol just nu.
Vad tycker ni jag ska säga/göra? jag får snart damp på dem när de inte förstår att man har olika intressen och att jag vill satsa på cs att de kanske ska acceptera det?.
Tacksam för svar
Föregående tråd
Nästa tråd

43 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 43 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..