×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-42

Astrologisk förutsägelse - Prins Charles blir Kung den 12 september 2015 !!!

Postat av Hare Krishna den 1 Juli 2015, 16:16
417 kommentarer · 8 404 träffar
.
ASTROLOGI – PRINS CHARLES BLIR KUNG DEN 12 SEPTEMBER 2015 !!!

Enligt den suveräna, indiska astrologiska prognosmetoden Vimshottari Dasha, så går Prins Charles in i planetperioden Jupiter-Saturnus-Merkurius-Venus (dessa planeter är mycket starka och verksamma i hans horoskop och bildar många planetariska yoga-kombinationer) i september 2015, och med hjälp av kommande transiter och tertierprogressioner under september, så kan jag kalibrera vidare - prins Charles torde bli Kung den 11 eller 12 september 2015, troligast den 12 september, det vill säga om bara 74 dagar!

Finns absolut ingenting som tyder på det – men stjärnorna talar sitt tydliga språk!


Ett litet axplock bara, vad gäller prins Charles stjärnkartor, specifikt i relation till hans annalkande, händelserika planetperiod i september:


Grundhoroskopet Rasi - Jupiter aspekterar Saturnus från sitt eget tecken, Merkurius i Saturnus exalterade tecken och samtidigt Venus tecken, Venus i Merkurius exalterade tecken.

Sub-horoskopet Navamsa - Jupiter i Merkurius tecken aspekterar Merkurius i Saturnus tecken, Saturnus i Jupiters exalterade tecken tillsammans med Venus.

Sub-horoskopet Saptamsa - Jupiter och Merkurius tillsammans i Saturnus tecken, Saturnus i sitt exalterade tecken och samtidigt Venus tecken.

Sub-horoskopet Drekkana - Jupiter och Saturnus tillsammans i Jupiters tecken, Merkurius i Saturnus tecken, Venus i eget tecken.

Sub-horoskopet Dasamsa - Jupiter och Merkurius tillsammans i Saturnus tecken, Saturnus och Venus tillsammans i Jupiters tecken.

Sub-horoskopet Dwadasamsa - Jupiter i Saturnus tecken, Saturnus i Jupiters tecken (kallas för parivartana-yoga), Merkurius i Venus exalterade tecken, Venus i Merkurius tecken.

Sub-horoskopet Ekadasamsa - Jupiter i Merkurius exalterade tecken aspekterar Saturnus i Venus exalterade tecken och samtidigt Jupiters tecken, Venus i Jupiters tecken.

Sub-horoskopet Ashtamsa - Jupiter i Venus tecken aspekterar Merkurius och Venus i Saturnus tecken, Saturnus i Jupiters exalterade tecken.


De berörda horoskop jag studerat ingående, för att komma fram till min bestämda, ödesbundna astrologiska prognos, är följande:


Prins Charles – 14 november 1948, 21:14:30 London.

Camilla – 17 juli 1947, 07:03:30 London.

Drottning Elizabeth II – 21 april 1926, 02:43:15 London.

Prins Philip – 10 juni 1921, 21:33:00 Corfu, Grekland.

(Minuterna och sekunderna är rektifierade av mig, frånsett prins Charles officiella minutangivelse 21:14, som ser ut att stämma bra enligt hans karmiska livshändelser till dags dato)

————-

Indisk, vedisk astrologi är överlägsen den västerländska, en veritabel supervetenskap, eftersom den baserar sig på stjärnornas och planeternas faktiska, sideriska positioner på himlavalvet.

Astrologin baserar sig på den heliga Geocentrismen, det vill säga att vår stationära Moder Jord är medelpunkten i universum (och därmed även i planetsystemet), i vårt lokala kosmiska Brahma-ägg, av miljarder.

Att framtiden kan räknas ut, via planeternas kretsande, dansande rörelser kring Jorden, universums centrum (vilket även vetenskapen nu bevisat med Planck-teleskopet), bevisar att det inte finns någon herrelös slump som styr, utan att allt är gudomligt övervakat och tillståndsgett in i minsta detalj.

Det är våra individuella karmakonton som vi ackumulerat ihop från våra tidigare liv, som avgör våra öden här och nu. Karma är ingen slump (ingenting sker av en slump), det är en gudomligt rättvis naturlag.

Karmalagen är en subtil, moralisk naturlag, och med hjälp av en människas horoskop, så kan en skicklig astrolog, såsom exempelvis giganterna K.N. Rao och Shyamasundara Dasa, avläsa dennes goda respektive dåliga karma som väntar i detta liv. Med vår fria vilja utför vi samtidigt handlingar i detta liv (ödet och fria viljan löper parallellt) som kommer att avgöra vårt karma i våra nästkommande liv.


Att stjärntydare kan förutsäga framtiden, med hjälp av himlakropparnas positioner på himlavalvet, är ett obestridligt bevis för att det förnuftsvidriga Big Bang-flummet och evolutionsflummet (bara moderna ateistiska hokuspokus-teorier utan kausalitet ens) bara är myter/sagor, utan någon som helst verklighetsanknytning. Universum med dess himlakroppar och livsformer är givetvis skapade och designade av en överlägsen Intelligent Designer.


Här följer ett pedagogiskt videoklipp som illustrerar hur den geocentriska modellen, med planeternas banor runt jorden, fungerar.

Genialt och vetenskapligt tilltalande system:

https://www.youtube.com/watch?v=APMTw2Q08jo


Vetenskaps-dokumentären ”The Principle”, som går på biograferna, baseras på Planck-teleskopets unika geocentriska upptäckt:

Jorden är de facto universums centrum:

http://www.theepochtimes.com/n3/909798-radical-new-documentary-claims-copernicus-and-four-centuries-of-science-is-wrong/?photo=2

http://www.naturalphilosophy.org/site/harryricker/2015/06/08/the-principle-challenging-the-intellectual-integrity-of-cosmology/


Flashbacks diskussionsforum har fullständigt regelvidrigt stängt av mig (Död o återfödd) nu i sammanlagt över 2 år, bara för att jag i oktober 2012 dristade mig till att i en Flashback-tråd vetenskapligt bevisa den heliga Geocentrismen med 108 vetenskapliga argument.

Något som starkt ogillades av den ökände, geocentrism-fientlige och yttrandefrihetsbekämpande Flashback-moderatorn KimNeilJung, som även såg till att tråden utplånades från Flashback (unikt), vilken för övrigt var Flashbacks genom tiderna längsta trådstart, som hann läsas av över 250 000 människor innan KimNeilJung våldtog tråden.


Nyheter24 intervjuade mig strax efter att jag för Flashback exklusivt hade släppt denna min stora kosmologiska avhandling, där jag även tog fram astronomiska bevis för att Jorden faktiskt endast axelroterar 1 varv/år, inte 1 varv/dygn som är den nuvarande felaktigt gällande teorin:

http://nyheter24.se/nyheter/internet/730067-moder-jord-och-hare-krishna-mot-miniguden-dod-o-aterfodd


TILL DISKUSSION:

När prins Charles blir Kung i september, kommer ni då sluta tro på flum som Big Bnag och emolutionen?



Må frid, lycka och Gudskärlek råda och äga er, önskar jag er alla av hela mitt hjärta, själens och Översjälens* boning, Guds lokaliserade immanenta aspekt, den Helige Anden, Samvetets röst - Herren vare med er!

Aum, Om tat sat, Hare Krishna

Eder evigt tillgivne,
https://twitter.com/Snilleblixten
http://snilleblixten.net/2015/06/30/astrologisk-forutsagelse-prins-charles-blir-kung-den-12-september-2015/
Fick en Snilleblixt
.
Uppdatering skriven 5 Juli 2015, 01:35
.

EDIT:

Blev informerad om att Drottning Elizabeth den 10 september 2015 (!!!) har suttit lika länge på tronen som Drottning Viktoria, 63 år och 216 dagar, vilket är den längsta tiden någon har suttit på tronen i England.

Oerhört intressant!

Detta innebär plötsligt, mina damer och herrar, att det troligaste scenariot vad gäller min förutsägelse därmed är att Elizabeth kommer abdikera den 11 september 2015, för då har hon nämligen slagit Viktoria med en dag!

.
Uppdatering skriven 12 September 2015, 15:24
.
KOMMENTAR:

Failade nog för att jag la alldeles för stor vikt vid att rekordet slogs alldeles kring dagarna som jag först trott händelsen ske, efter att jag fick nys om det, strax efter publiceringen. Därav att jag även bytte datum från 12 september till 11 september. Därmed blev jag efter det alldeles besatt av att det måste vara rätt, ville inte vika mig en tum, men ack så jag bedrog mig…

Nu med facit i hand så ser jag att jag tog alldeles för liten vikt vid transiterna, för i december-januari kommer Jupiter-transiten bli stationär på Charles sekundärprogressiva Ascendent (extremt kraftfullt) och likaså Rahu på samma Ascendent. Detta innebär att jag får leta efter det korrekta datumet för Kungatiteln någon gång under dessa två månader. Troligast december 2015.

Det riktigt intressanta är att det kommer vara exakt samma fyra planeter aktiva i Vimshottari Dasha-perioden, Jupiter-Saturnus-Merkurius-Venus (jag är alltså på rätt spår), MEN, bara med skillnaden att Merkurius och Venus byter plats, dvs det kommer råda Jupiter-Saturnus-Venus-Merkurius (Saturnus är faktiskt mer intim i hans horoskop med Venus än med Merkurius), och den perioden kommer vara aktiv i Charles liv under Juni 2016, så det verkar som det är då han kommer krönas.

Återkommer i ämnet ganska snart med mer tillförlitliga datum för BÅDE Kungatiteln OCH Kröningen…

Bägge kommer alltså ske inom den närmaste tiden!


Behöver inte mer än ett försök till på mig, med tanke på att jag nu även fått ordning på Camillas horoskop, som inte var helt tillfredsställande för september 2015. I och för sig är hon redan inne i sin mycket fruktbara Venus-Månen period, men den blommar inte ut förrän i februari och juni 2016, då hon är inne i sin Venus-Månen-Merkurius respektive Venus-Månen-Venus!

Gissar på att februari 2016 syftar på att hon då godkänns av konstitutionen som kommande Drottning och att hon och Challe kröns i juni 2016...

Stay tuned för de slutgiltiga datumen, jobbar för fullt just nu med att hitta dem...

.
Uppdatering skriven 13 Januari 2016, 04:21
.
EXTRA !!! EXTRA !!! EXTRA !!!

Prins Charles blir Kung den 26 januari 2016 !!!

Han går då in i sin anmärkningsvärda Jupiter-Saturn-Ketu-Mercury-Venus planet period, enligt Vimshottari Dasha-systemet, vilket kommer aktivera en mängd starka yoga-kombinationer, såsom:
.

Rasi-chart:

Saturn gets a beautiful aspect by Jupiter from Jupiters own sign.

Ketu is in the exaltation sign of Saturn and the sign of Venus.

Mercury is in the exaltation sign of Saturn and the sign of Venus.

Venus is in the exaltation sign of Mercury.
.

Navamsa-sub-chart:

Jupiter is in the sign of Mercury and aspects Mercury in the sign of Saturn.

Saturn is in the exaltation sign of Jupiter, in the 10:th house of fame.

Ketu is in the sign of Saturn and the debilitated sign of Jupiter.

Mercury is in the sign of Saturn.

Venus is in the exaltation sign of Jupiter, in the 10:th house of fame.
.

Saptamsa-sub-chart:

Jupiter is in the sign of Saturn and in his own debilitated sign.

Saturn is in his exaltation sign and in the sign of Venus.

Ketu is in the sign of Jupiter, in the 10:th house of fame.

Mercury is in sign of Saturn and the debilitated sign of Jupiter.
.

Drekkana-sub-chart:

Jupiter is in his own sign.

Saturn is in the sign of Jupiter.

Ketu is in the sign of Saturn.

Mercury is in the sign of Saturn.
.

Dasamsa-sub-chart:

Jupiter is in the sign of Saturn.

Saturn is in the sign of Jupiter.

Ketu is in the sign of Saturn and the debilitated sign of Jupiter.

Mercury is in the sign of Saturn.

Venus is in the sign of Jupiter.
.

Dwadasamsa-sub-chart:

Jupiter is in the sign of Saturn.

Saturn is in the sign of Jupiter.

Ketu is in the sign of Saturn.

Mercury is in the sign of Jupiter and the exalted sign of Venus.

Venus is in the sign of Mercury.
.

Ekadasamsa-sub-chart:

Jupiter is in the exalted sign of Mercury and the debilitated sign of Venus.

Saturn is in the sign of Jupiter and the exalted sign of Venus.

Ketu is in the sign of Venus.

Venus is in the sign of Jupiter.
.

Ashtamsa-sub-chart:

Jupiter is in the sign of Venus, aspecting beautifully Ketu, Mercury and Venus.

Saturn is in the exaltation sign of Jupiter.

Ketu is in the sign of Saturn and the debilitated sign of Jupiter.

Mercury is in the sign of Saturn and the debilitated sign of Jupiter.

Venus is in the sign of Saturn and the debilitated sign of Jupiter.
.

TRANSITS:

Both Jupiter and Rahu will Transit (conjunction) over both Prince Charles and Camilla´s Secondary Progressed Ascendants !!!
Uppdatering skriven 13 Januari 2016, 09:32
.
VIKTIGT !!!

Jag förutsåg först att Prins Charles skulle bli Kung under planetperioden
Jupiter-Saturnus-Merkurius-Venus, men det bör i själva verket ske under Jupiter-Saturnus-KETU-Merkurius-Venus (vilket gör en skillnad på ca 4 månader i verkliga livet), och den planetperioden kommer Prins Charles att komma in i den 26 januari 2016, dvs om endast 13 dagar !!!
Uppdatering skriven 16 Januari 2016, 00:21
.
EXTRA !!! EXTRA !!! EXTRA !!!

Eftersom 28 januari 2016 numerologiskt blir 9/11, så har jag fastnat slutgiltigt för 28 januari 2016 !!!


LÄS HÄR:

www.snilleblixten.net/2016/01/14/astrologi-prins-charles-blir-kung-den-26-januari-2016/

.
Uppdatering skriven 20 Januari 2016, 00:46
.
KOM IHÅG !!!

Det som gör att 28 januari 2016 väger mycket tyngre än 11-12 september 2015, och är mycket troligare, är att både Jupiter och Rahu transiterar rakt över prins Charles sekundärprogressiva Ascendent med början nästa vecka, och att Merkurius transiterar rakt över Challes sekundärprogressiva Jupiter, även den transiten som starkast kring den 28 januari !!!

DISKUTERA SPÅDOMEN PÅ MIN BLOGG:

www.snilleblixten.net/2016/01/14/astrologi-prins-charles-blir-kung-den-26-januari-2016/

.
Uppdatering skriven 4 Februari 2016, 00:07
.
PRINS CHARLES BLIR KUNG DEN 6 FEBRUARI 2016 !!!

Sista finslipningen, läs här:

http://snilleblixten.net/2016/02/03/astrologi-prins-charles-blir-kung-den-6-februari-2016/

.
Uppdatering skriven 11 Februari 2016, 02:57
.
EXTRA !!! EXTRA !!! EXTRA !!!

Astrologi är en mycket komplex konstvetenskap - sista lilla finslipningen:

Prins Charles blir Kung den 27 februari 2016 !!!

LÖRDAG DEN 27 FEBRUARI 2016 !!!

http://snilleblixten.net/2016/02/11/astrologi-prins-charles-blir-kung-lordag-den-27-februari-2016/

Nedräkningen kan börja...

.
Uppdatering skriven 1 April 2016, 17:47
.
SISTA LILLA FINSLIPNINGEN !!!

Prins Charles blir Kung på torsdag den 7 april 2016:

http://snilleblixten.net/2016/03/31/astrologi-prins-charles-blir-kung-torsdag-den-7-april-2016/

Prins Charles är fortfarande inne i sin extraordinära planetperiod Jupiter-Saturnus-Venus, som pågår ända från feb-juni 2016, men med Rahu som tredje subplanet i april, så ser faktiskt april månad mest lovande ut...
.
Föregående tråd
Nästa tråd

417 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 417 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..