×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
5

Framtiden suger

Postat av Jokern 90's v10 den 30 Juni 2015, 04:53
52 kommentarer · 1 470 träffar
What's good

Vad tänker ni på när man nämner framtiden? Jag själv tänker på depression och ångest. Varför jag gör det beror ju på internet och alla andra enheter folk är beroende av och Facebook är något som fått mig att inse hur efterblivna folk är genom att läsa kommentarer från nyhetssidor. Man vill bara skjuta var enda en ibland helt allvarligt! Människors liv är inne på internet this days.

Internet är något som fått små äckliga åsiktsbögar att kliva fram ur sin lilla grotta och fått dem att sprida sina åsikter på nätet. Det finns många anledningar jag är 90-talet fan eftersom folk hade ingenstans att uttrycka sina åsikter såvida de inte hade balls.

Varje dag så läser man typ bara åsikter och allt annat efterblivet skit. Kan inte folk förstå att andra inte är intresserade av ens åsikt? Jag personligen är inte intresserad och skiter i allt. Jag lever bara livet och softar samt fullständigt skiter i denna hor-planeten. Fan tog gamla Facebook vägen egentligen?

Föregående tråd
Nästa tråd

52 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 52 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..