×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

matte 4 i årskurs 3

Postat av chrille96 den 6 Maj 2015, 22:15
5 kommentarer · 567 träffar
hallå :D jo skrev en tråd igår angående matte 4, går andra året på gymnasiet (teknikprogrammet) och hade då lite funderingar kring att läsa fysik 2 utan att ha valt matte 4, har varit inne lite på att läsa en högskoleingenjörs utbildning och till det så krävs matte 3c, kemi 1 och fysik 2 och då undrade jag om jag kommer att klara fysik 2 med enbart matte 3c. Det måste man väl göra eftersom dem har lagt som behörighet att ha matte 3c.

Men nu till mitt andra problem har nu under dagen funderat att jag skulle vilja läsa matte 4 har haft lite ånger känsla att jag inte läser den nu, så funderar att gå till syon imorrn och fråga om det skulle finnas nån möjlighet att läsa den i 3an som nån programfördjupning eller nått, för det känns som jag skulle behöva den i framtida studier om man skulle läsa en civilingenjörs utbildning.

Nån som har varit i samma situation?, vill verkligen läsa matte 4 och om det nu Mot för modan inte skulle gå, ska jag ändå då läsa fysik 2 kursen tack på förhand! :)

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..