×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Lätt att gå upp i vikt (Styrketräning)

Postat av deston den 17 April 2015, 22:11
5 kommentarer · 587 träffar
Som rubriken säger. Har väldigt lätt att gå upp i vikt snabbt och lägga på mig fett, onödigt fett när jag går på "bulk" äter rent fortfarande dvs inte skräpmaten och grisbulkar absolut inte Jag försöker satsa på kaloriöverskott för att lägga på mig muskeltillväxt men så fort jag ligger på ett litet överskott så lägger jag på mig alldeles för mycket fett. Vi pratar om 200-300 kalorier överskott. Frågan är om man verkligen behöver hålla på att ligga på överskott hela tiden för att sedan ligga på underskott när man ska deffa och få bort fettet på kroppen?

Pain in the ass att hålla på som detta i perioder, kan man inte bara ligga på kaloribalans eller lite underskott hela tiden och på det bygga istället för att samla på sig fett hela tiden till priset av att bygga muskler? Eller har ni några andra idéer på hur jag ska ordna med kalorierna och maten? Väldigt svårt att uppskatta hur mycket till överskott man ligger på, sedan vill man inte heller gå miste om muskler eller inte kunna bygga maximalt med muskler när jag ligger på något underskott. Vad har ni för tankar och tips angående detta? För er som har lätt att lägga på er fett, hur gör ni?

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..