×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

Guild Wars 2 konto

Postat av fuDj den 30 Mars 2015, 14:43
1 kommentarer · 469 träffar
Tja aLa,

Har hänt något med mitt Guild Wars 2 konto. Spelade betan och köpte sedan hela versionen när det släpptes och levlade upp min gubbe till typ 40-50 kanske. Detta var 2012. Nu när jag försöker logga in för att testa spela lite så står det
""Either there is no current Guild Wars 2 event or this account is not authorized to participate in one. If you believe an event is running that you should have access to, please contact Customer Support. For additional support, please visit http://support.guildwars2.com.""

Som att mitt konto är ett beta-konto?

Har testat länka mitt konto med min CD-key men det står bara att CD-keyn redan är använd. Har googlat som fan också och bytt lösenord.

Någon som har fix? Har slängt upp en ticket men dom är ju skitsega på att svara och såklart har dom ju inget telefonnummer man kan ringa...

Tack på förhand
//
Föregående tråd
Nästa tråd

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..