×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

någon som handlat från denna sidan innan?

Postat av vLi den 7 Mars 2015, 04:50
9 kommentarer · 1 976 träffar
en arbetskamrat introducerade mig till csgo för några månader sedan, hade inte lirat sedan jag slutade 1.6 för några år sedan och självklart blir man ju beroende. dom senaste två veckorna så har jag bara kört kört mot fuskare, alltså spelare som lirar deras första game och boostar någon, och det här pågår i 9 av 10 games jag kör. detta är då på supreme/global elite och jag fick idén att göra ett nytt steamkonto och försöka att ligga stabilt på en låg rank för att lattja lite men grejen är att jag väntar på ett nytt kort och lite annat men jag har $12 skräpandes på mitt paypal.

har kollat runt lite på sidor som G2A, Kinguin och G2Play men det skiter sig med VAT som dessa sidor tydligen börjat med. hittade denna sida men är lite skeptisk då den är väldigt ny, sidan ser ut att vara en vanlig mall och det finns inga recensioner eller liknande.

http://cdkeygate.se/

är det någon som handlat här tidigare? enligt deras villkor så om koden du får redan är använd så måste du kontakta Steam för att få information om när koden var aktiverad för att kunna få en ny kod av CDKeyGate vilket låter som en scam då jag inte tror Steam ger ut den informationen.
sen så är ju deras "om oss" sida helt tom

bryr mig inte så mycket när det handlar om småpengar så om någon har köpt och allt har gått bra så tar jag chansen även om koden kan vara ogiltig. tror nog csgo går på rea nu under ESL Katowice men jag har inte tålamod :-)
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..