×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

förkyld ingen smak eller lukt?!

Postat av FAM den 6 Mars 2015, 09:56
7 kommentarer · 5 221 träffar
Gjorde tråd förra veckan men vill se om det finns folk här som tappat sitt luft och smaksinne i mer än en vecka? Andra veckan nu. Var på vårdcentralen och läkaren sa att jag var bara VÄLDIGT förkyld annars inget allvarligt alls. Men sen den dagen (förra veckan fredag) så har mitt lukt och smaksinne försvunnit, det var värst förra veckan. Några dagar känner jag lukt och smak helt ok, men jag är ofta täppt på morgonen och på dagen rinner näsan. Inga doktorer här men folk har säkert haft kraftig förkylning, då detta är ganska normalt har jag läst.. Men vill dubbelkolla om man ej behöver vara orolig.

Känner sällan lukt och smak nu efter två veckor, ibland känner jag lite men det känns inte helt återställt än. Har nån här haft samma problem? Väldigt tacksam för snabba svar. Har alltså fortfarande hosta men täppt näsa på morgonen och rätt mycket rinnande på dagen.

Tack återigen. Hoppas det inte blev för krånglig text.

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..