×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kan inte handla på market?

Postat av saltvik den 1 Mars 2015, 13:05
7 kommentarer · 531 träffar
Som rubriken lyder, en vän till mig laddade på min steamwallet o nu så kan jag inte handla eller nånting, har aldrig köpt saker på steam förut eller lagt in pengar men iallafall så står det så här.


You've recently funded your Steam Wallet using an unverified credit card that has had a recent increase in use. You can attempt to verify the funds now or wait until the restriction is automatically removed.

NOTE: Verifying the funds may not work with all banks or credit cards. If you cannot verify your card, then you must wait while the payment method is verified with Steam. Steam Support cannot provide or convert verification charges and cannot remove this restriction.More info...
You are logging into The Market from a device that has not been protected by Steam Guard for 7 days.More info...
You have recently reset or enabled Steam Guard, you must wait 15 days after Steam Guard was enabled.More info...
Your account must be protected by Steam Guard for at least 15 days.To remove this restriction...
If nothing further occurs to restrict your access, you'll be able to use The Community Market on 16/03/2015 02:06:53.


Ska jag vänta 2 månader för att kunna använda market? är detta ett skämt finns det inget jag kan göra för att kunna använda det på en gång eller nått? Tack på förhand

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..