×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

förkyld INGA SMAK eller lukt längre, hjälp

Postat av juliano den 28 Februari 2015, 15:24
10 kommentarer · 39 981 träffar
Boys n girls, jag får panik. Va på vårdcentralen igår efter 1 veckas kraftig jävla hosta, feber & rinnande vattenfall i näsan. Fick Cocillana (thank god for this shit) som dämpat ner mig inatt. Men sen redan igår har jag börjat tappa både lukt och smaksinne. Sprayat sönder One Million parfymen som många säkert vet är oerhört stark... Nope inte ett skit känner jag. Käkar, dricker som fan men INTE en ända smak eller lukt. Helt sjuk och är ganska nojjig för inflammationer och grejer, men undrar om det är någon här som säkert haft samma problem och vet hur man kanske får tillbaka den? Är väldigt förkyld och det brukar vara normalt att saker fuckar och sväller upp i näsan/hals, men har nån här gjort något speciellt för att få tillbaka både lukt och smak?

EDIT: Jag var väldigt täppt igår i näsan då detta börja, jag använder jäkligt mycket näspray för den delen (stor faktor till att man kan få lite problem med smaken har jag hört). Men idag är det knappt täppt men har fortfarande ingen smak alls eller lukt överhuvudtaget. Näsan rinner ibland dock, men inte så täppt alls faktiskt. :(

Heeelp meeee fragbite!! <3
Sjukt tacksam för akuta snabba svar!!!! <3
Föregående tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..