×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Headsetjämförelse

Postat av Limfa0 den 1 Februari 2015, 11:06
5 kommentarer · 416 träffar
Tjenare Fragbite! Jag har haft problem med mitt nuvarande headset, Siberia elite, rätt mycket och jag har bytt ut dem några gånger mot nya då de börjat glappa. Jag har funderat på att byta till ett par logitech G430, men jag är osäker på om ljudkvalitén är densamma. Jag är mycket nöjd med dolbys 7.1 surround(vilket g430 också har) och hur bra allt låter i Siberia elite, och jag vill ju inte byta ned mig alltför mycket.

Finns det någon här som har testat både elites och g430? Hur stor är skillnaden? ^^

Audio technica ath-ag1 är det perfekta headsetet, med en fruktansvärt bra mic, proffsigt bra ljud och en stilig look. Men jag vill inte lägga 2600kr på ett headset, även om de är top notch på alla fronter.

Har ni tips på andra headsets som är snygga, har bra ljud och inte överskrider de 1700kr mina elites kostade? Tack!

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..