×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gratis QuakeNet BNC's

Postat av bdz- den 18 December 2014, 11:59
11 kommentarer · 741 träffar
Hejsan!

Tänkte mest höra hur intresset är för gratis BNC's på QuakeNet här? jag förstår att både IRC & QuakeNet är förbi sina glansdagar. Men vi är ändå en hel del som fortfarande sitter och hänger på QuakeNet och IRC i övrigt. (Detta gäller dock endast QuakeNet).

Nu är det såhär att jag har en VPS server där jag hostar sBNC, har i skrivande stund 9 olika vhosts och ca 35 slots kvar att ge ut så jag tänkte att om folk var intresserade så ger jag gärna ut bnc's, helt gratis givetvis.

Ni kan skriva ett PM till mig här om ni är intresserade så löser vi det.

Lite regler att tänka på:
1. Du behöver din BNC, du kommer inte bara använda den som en idlebnc.
2. Du abusar inte den, blir G-lined osv. Tas bort direkt isåfall.
3. Du uppför dig som en mogen människa, dvs inte får ditt hostname (vhosten) bannad i kanaler för struntsaker.

Sen så har min sBNC-Bot lite automatiska saker som den utför. Så som att den automatiskt raderar BNC's som inte används. Den tar också bort användare som inte ansluter till sin BNC efter att dom fått den, automatiskt.

Mods, detta är inte reklam (jag advertisar ingen hemsida, IRC-kanal och liknande, så hoppas att jag slipper en ban) jag gör endast detta för att jag tycker att det är kul, och det är alltid kul med folk som uppskattar gratissaker! =)
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..