×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

köpte tränings skor med låg budget

Postat av sTunN den 21 Oktober 2014, 00:20
16 kommentarer · 904 träffar
tjena alla 30 slakare, för typ 20 dagar sedan så beställde jag ett par skor från Aliexpress. köpte Nike free run 5.0+ för 500 kr när de är värda ca 900 kronor i affär eller från Nike själva, antar att dessa skor är falska, men jag testade dem på gymmet för ca en timma sen och de verkade riktigt sköna, sulan va lite kantig (obekväm mot hälen men ny kan köpas) vill ni veta vilka skor det är så här är de http://www.aliexpress.com/snapshot/6257602613.html
ialla fall, det jag vill fråga är...

jag börjar bli seriös med träningen och allt och behöver skor, kommer dessa hålla mer än en månad?
vad är det för skillnad på fake skor och äkta utöver utseende ? har fake skor någon negativ effekt mot knäna eller ? vill veta varför jag inte borde eller borde köpa falska jogging skor enligt er, btw köpte dom för dom var billiga och rekommenderade för joggning, villl veta alla nackdelar med falska skor och varför dom skiljer sig SÅÅ

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..