×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

Hjälp (Taxilegitimation).

Postat av Granlund den 19 Oktober 2014, 18:09
10 kommentarer · 878 träffar
Hejsan.

Håller på att ta Taxikortet. Men känner att materialitet jag fått är väldigt slaffsligt.

Tycker att de finns många frågor på hemsidan jag gör mina testprov på slarvigt gjorda. Stavfel & massvis med frågor som dyker upp flera gånger, upp emot 3-5 gånger kan en och samma fråga dyka upp..

Känner att jag vill testas mer så tänkte passa på att först fråga om det finns program eller dylikt som tillexempel det var då man tog vanliga B-kortet, Bollniers Trafikskola (Nåt sånt). Vilket var väldigt hjälpsamt.

Finns det nåt likande för taxi? Om inte annat finns de andra gratis prov man kan göra där ute på internet? Och var har ni för tips till mig som ska till att börja göra prov nu inom de närmsta veckorna.

(Är ganska panikslagen att klara det snabbt och smidigt, av många olika anledningar.)

All hjälp uppskattas oerhört, tack på förhand. :)
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..